logo
Informasjon

Informasjon

Leievilkår

NydalenHUB

Rolf Wickstrøms vei 15 B, 0484 Oslo


Leieperiode:

Dersom annet ikke er avtalt skal arrangementet avsluttes før 24:00 og opprydding
avsluttes før 03:00. Dersom avtalt tid ikke blir overholdt vil et gebyr på kr 2000,-/time komme i tillegg


Type arrangement:

Det skal opplyses type arrangement og planlagt program. Utleier forbeholder seg retten til å nekte utleie til arrangementer som det ikke er ønskelig å tilby lokaler for.


Annonsering og bilder av lokalet

Det er ikke tillatt å benytte kirkens navn eller logo i annonsering, invitasjoner, plakater, o.l. Kun Nydalen:HUB og adressen kan benyttes for å identifisere lokalet. Forheng foran korset i møtesalen skal være tildekket på ikke-kristne arrangementer


Antall gjester / besøkende:

Det skal avtales hva som er maximalt publikumstall. Arrangørens medarbeidere medregnes ikke inntil 5% ekstra. Dersom dette overskrides faktureres leietaker 100,- ekstra pr person utover dette.


Behov for antall stoler / bord:

Det er totalt 130 bord (110 smale) og ca 320 stoler tilgjengelig. 80 ekstra stoler kan leies på bygget. Stoler og bord skal settes opp etter bruk som på romplan som henger i salen om annet ikke er avtalt.


Tilgjengelige rom

Hvilke rom som er avtalt disponible for leietaker skal opplyses i ordre/faktura

Rombetegnelse Romnr
  1. Hovedsal 204
  2. Mellomsal 203
  3. Cafè 210
  4. Kjøkken 209
  5. Grupperom 212
  6. Møterom 213
  7. Stort grupperom 216
  8. Grupperom 218


Lokalene som er tildelt skal kun benyttes til det tidspunkt og formål som det er blitt innvilget tillatelse til. Det er ikke anledning til å ta i bruk andre lokaler/utstyr enn det som inngår i avtalen.



Kjøkken

  1. Oslo Vineyard har kun et anretnings-kjøkken. Catering eller kald
    mat anbefales.
  2. Oslo Vineyard har ingen industrivaskemaskin, så oppvaskmaskin bruker ca 2timer. Det anbefales derfor å bruke engangsservise.
  3. Oslo Vineyard har kun fullt servise til ca 100 gjester. Stettglass, vannglass, kafekrus, kniv, gaffel, skje, teskje, mellom stort fat
  4. Utstyr som er brukt skal vaskes opp og legges på plass. Alle overflater skal tørkes over.
  5. Søppel skal tas med ut og kastes i komprimatorer i kjeller (rest, plast, papp, glass/metall, mat). Dette gjøres selv om vasking er bestilt.


Brann / låsing og rømningsrutiner

Brannalarmen er tilkoblet Oslo Brannvesen som rykker ut umiddelbart om utrykkning ikke blir avbestilt innen 2 minutter.

Dersom alarmen går må brannansvarlig ring 110 umiddelbart, og deretter se på tavle nede i gangen ved
bakre utgangsdør hvor alarmen er utløst.
Faktura for falsk alarm (normalt 6000 kr) vil bli viderefakturert leietaker.

Leietaker pliker å sette seg inn i brann, låse og rømningsrutiner før arrangementet starter. Rømingsdør i hovedsalen skal låses opp.


Rydding / Vasking

Lokalene overlates til leietaker i vasket og ryddet stand. Leietaker skal tilbakelevere
lokalene i samme stand. Eventuelle stoler eller bord som
blir flyttet på skal settes tilbake
på plass så at lokalene ser ut sånn som da de ble overlevert. Trommesettet på scenen får
ikke flyttes.

Lokalene må ryddes, støvsuges, bord tørkes av og søppel må alltid legges i søppeldunk selv om vask
er betalt for. Mangelfull vask eller rydding vil bli fakturert i ettertid.

Leietaker har ikke anledning til å la noen ting stå igjen i lokalene etter avtalt tid. Det er
ikke lov å teipe eller stifte noe fast på bord, vegger eller vinduer i lokalene. Dersom det
ikke er overhold vil det bli pålagt gebyr som dekker slitasje, kostnader for fjerning samt
medgått arbeidstid.


Leie vasker

Vask kan bestilles av utleier eller direkte av vaskere som er kjent i lokalet. Prisen
avhenger av tidspunkt for vask. Normal vask etter kveldsarrangement er 550kr a 5 timer, det er vask av toaletter, kafe, kjøkken, hall. Dette forutsetter at lokalene er støvsuget og ryddet.


Utstyr og ansvar

NB: Dersom det ikke er kjentmann på huset i leieperioden har vi en ringevakt som kan bidra på tlf eller om
nødvendig komme. Det faktureres da for dens arbeidstimer.

Om tekniker må tilkalles på kveld/helg faktureres det 800,-/time også for
reisetid. Leietaker må ta et selvstendig ansvar for å være grundig informert på forhånd.

Leietaker plikter å stille til en teknisk visning / gjennomgang før arrangementet. Om det er kjentmann på arrangementet inngår teknisk visning på arrangementsdagen.


Teknisvisning:

  • Det kan leies tilleggsutstyr som TV-skjermer og projektorer.
  • Liten lydmiks med enkelt oppsett av sang/talemikrofoner.
  • Stor lydmixer, trådløse mikrofoner og instrumenter kan leies.
  • For stor lydmixer må det være en kompetent tekniker som kjører lyden.
  • Trommesett kan ikke flyttes uten nærmere avtale


Scenelys

  • Scenelys med lysmixer og senelys med bevegelig lys kan leies.
  • Det er mulig å koble til tlf o.l. for å spille musikk.
  • Forklaring blir gitt på teknisk visning og kan leses på QR koder på stedet.
  • Det er ikke tillatt å benytte scenerøyk uten nærmere avtale. 


Tekniker

Vi har noe mulighet for å leie ut tekniker, og kan formidle kontakt med lys, lyd og bilde-teknikere som kjenner anlegget for rigging/øvelse fredag og/eller lørdag. 600,-/time betales direkte til teknikere som ikke har mulighet til å sende faktura.


Tono

Arrangør har ansvaret for å søke om tillatelse til å fremføre musikk og betale for dette.


Alkoholservering

Moderat alkoholservering er tillatt til lukkede private selskaper. Ved åpne arrangementer plikter arrangør å søke om sjenkebevilgning og sørge for nødvendig profesjonelt vakthold.

Det er ikke tillatt å oppholde seg i lokalet i tydelig i ruspåvirket tilstand. Arrangementer som innebærer overdreven alkoholservering vil ikke bli godkjent.


Ansvar for skade og tyveri

Leietaker er ansvarlig for skade på utstyr som skyldes feil-/misbruk av leietaker selv
eller noen leietaker gir tilgang til lokalene, eller som får tilgang til lokalene ved
leietakers uaktsomhet. Det samme gjelder utstyr som forsvinner fra lokalene i løpet av
leieperioden, med mindre leietaker kan godtgjøre at forsvinningen var uten skyld eller
uaktsomhet fra leietakers side.

Lokalene og inventaret skal behandles med forsiktighet og skal forlates i den tilstand man fant det. Skade eller mangler som oppdages ved ankomst, eller som skjer under oppholdet/bruken, skal meddeles på låseinstruks. Leietaker er økonomisk ansvarlig for skader på bygg eller inventar/utstyr som skyldes uforsiktig bruk.


Pynting og øvelse dagen før:

Kvelden før et arrangement kan reserveres for pynting for ¼ av prisen for romprisen leie-dagen fra kl. 2130

Dersom det er ledig dagen før kan en pynte for kr 1/6 av prisen fra 2130 evt tidligere etter avtale


Betalingsbetingelser

Avtalt leiesum blir fakturert og skal være innbetalt før leieperioden.
Reservasjonen av lokalet er ikke bindende for utleier om forskudd ikke betales iht avtale.


Avbestillingsgebyr

Forskudd er ikke refundebart

  1. Ved avbestilling senere enn en mnd før arrangementet: 50%,
  2. Ved avbestilling mindre enn 14 dager før: 80%,
  3. Ved avbestilling mindre enn 7 dager før: 100%


Nøkkel og nøkkeldepositum

  • Leietaker får utlevert inntil 1 stk nøkler til lokalene, om behov 2 stk.
  • Nøkkelen leveres kun ut når leien er innbetalt på konto.
  • Mistet nøkkel faktureres med 2000 kr.


Parkering

Alle parkeringsplasser på øvre plan kan benyttes i helger og kvelder fra 1700 på hverdager og hele lørdag/søndag.

Det er ikke tillatt å parkere utenfor rampen til hovedinngangen - brannbiler må kunne passere til enhver tid.

logo
© Nydalen:HUB2025 | Org nr 000000000
PersonvernVilkårKontakt oss
booking@nydalenhub.no24 07 07 07
Powered bySharefox